Dette nettstedet støtter ikke Internet Explorer 10 eller lavere. Følg denne lenken for å velge en annen nettleser.

Pressemelding: Ny profil styrker lokal tilhørighet

Servicegrossistene, Norges medlemseide storhusholdningsgrossist, har lansert en ny visuell profil.

Servicegrossistene, Norges medlemseide storhusholdningsgrossist, har lansert ny logo og en oppdatert visuell profil. Målet med den nye profilen er å øke kjennskap i markedet og å skape større bevissthet rundt kjedens lokale forankring.

Den nye logoen er tydelig, skiller seg ut og styrker Servicegrossistenes posisjon både lokalt og nasjonalt. Det blir en mer naturlig sammenheng mellom lokalt navn og kjede, med vekt på det lokale. Fargepaletten har blitt oppdatert for å gi et moderne og helhetlig uttrykk.

bil-sg.pngLastebil med oppdatert profil

Markedssjef Mads Christian N. Gribbestad uttaler: "Vår oppdaterte profil er et uttrykk for det sterke samholdet i kjeden vår og det tette båndet vi har til de ulike lokale markedene. Vi har lyttet til tilbakemeldingene fra våre kunder, medlemsgrossister og samarbeidspartnere, og dette har lagt grunnlaget for at vi nå kan kommunisere til storkjøkken over hele landet på en tydeligere måte."

Gribbestad legger til: "Vår nye profil vil bedre vise hvem vi er - en sterk, enhetlig – og samtidig mangfoldig kjede. Vi er den lokale, kundevennlige grossistkjeden. Vi bidrar til våre kunders suksess gjennom tett oppfølging og tilpasning. Med vår nye profil kan vi enda bedre vise markedet hva som skiller oss fra konkurrentene."

Den nye logoen er designet for å være gjenkjennelig, selv på mindre flater og på lang avstand, noe som vil forbedre synligheten av Servicegrossistenes merkevare.

digitaleflater.pngServicegrossistenes nettbutikk med oppdatert profil

Logoen er faset inn i digitale flater og vil gradvis innføres på fysiske flater. "Vi må jobbe på en bærekraftig måte – både økonomisk og miljømessig. Derfor vil logoene leve om hverandre så lenge vi ser det som hensiktsmessig", avslutter markedssjef Mads Christian N. Gribbestad.

Profilen er utarbeidet av Servicegrossistenes in-house markedsavdeling i samarbeid med Suburbia reklamebyrå.

Servicegrossistene ser frem til å markere denne viktige milepælen i selskapets historie og ser frem til å fortsette sin sterke vekst som Norges ledende lokale storhusholdningsgrossist.

Kontakt:

Markedssjef Mads Christian Nilsen Gribbestad
+47 45419671
mads@sg.no

Mads Christian Gribbestad  markedssjef.jpg
Markedssjef for Servicegrossistene,
Mads Christian N. Gribbestad

Vogn-sg.jpg
Profilert festivalhenger som viser lokal bruk av oppdatert profil.
Alle våre grossister får tillagt "Servicegrossisten",
for å tydeliggjøre vår unike serviceprofil.

SG_LOGO_HvBgr_bredde_rgb.png

Ny kjedelogo. Alle logoer finnes her.

Servicegrossistene er en landsdekkende grossistkjede i storhusholdningsmarkedet og består av 14 lokale grossister. Vi tilbyr alt av mat og non-food, og leverer til hotell, restaurant, kantine, fastfood, offentlig- og maritim sektor.

Servicegrossistene har de siste årene hatt god vekst, og er en av Norges største grossistkjeder.