Dette nettstedet støtter ikke Internet Explorer 10 eller lavere. Følg denne lenken for å velge en annen nettleser.

Pressemelding: Ny daglig leder hos Agder Grossisten

Servicegrossistene ønsker velkommen til vår nye daglige leder hos sørlands-grossisten.

230306 Ny daglig leder Agder Grossisten.jpgPåtroppende og avtroppende daglig leder hos Agder Grossisten: T.v: Tom Rune Gjetmundsen. T.h: Harald Sunde.

Tom Rune Gjetmundsen er ansatt som ny daglig leder hos Agder Grossisten fra 6. mars 2023. Han har en variert bakgrunn med ulike roller innen hotell og restaurant, logistikk og distribusjon, salg og marked, administrasjon og ledelse. Tom Rune gleder seg til å bli en del av teamet hos Agder Grossisten, og til å ta del i den positive utviklingen som er i selskapet. Vi i Servicegrossistene ønsker ham varmt velkommen til oss.

Avtroppende daglig leder hos Agder Grossisten, Harald Sunde går inn i ny stilling som regionsansvarlig i Systemkjøp for Agder-regionen. Vi takker for en meget godt utført jobb i alle disse årene, og vi gleder oss til videre samarbeid gjennom Systemkjøp.

Ved spørsmål, kontakt salgsdirektør Frode Olsen: frode@sg.no