Pressemelding: Inngår omfattende avtale med restaurantkonsernet DiningSix

Servicegrossistene er stolte av å lande nok en stor avtale!

Oslo, Norge – Servicegrossistene, en av Norges ledende leverandører av mat og drikke til storhusholdningsmarkedet, er stolte over å kunngjøre inngåelsen av en betydelig og viktig avtale med det danske restaurantkonsernet, DiningSix.

DiningSix, kjent for sine kvalitetsrestaurantkonsepter distribuert i Danmark, Norge og England, har i Norge gjort seg bemerket med populære restauranter som KöD, Basso Social, Keyser Social og Vinkassen, lokalisert i Oslo, Stavanger og Bergen. Med en visjon om å tilby gjestene en uforglemmelig smaks- og restaurantopplevelse, ledes den norske avdelingen av Lasse Horn, som sammen med DiningSix utvikler og driver flere restaurantkonsepter.

Servicegrossistene skiller seg ut i den norske mat- og drikkevaresektoren med sin sterke lokale forankring og unike spisskompetanse innen storhusholdning og maritim sektor. Med 14 lokalt eide grossisthus, er selskapet dedikert til å tilby fleksible, skreddersydde løsninger for sine kunder, og spre matglede over hele Norge.

Denne nye avtalen markerer en milepæl for begge selskaper, og representerer en utvidelse av samarbeidet. Servicegrossistene vil levere produkter og tjenester som møter behovene til DiningSix, og avtalen åpner for økt synlighet og vekstmuligheter for begge parter. Avtalen vil ytterligere styrke Servicegrossistenes tilstedeværelse i restaurantbransjen og åpner dørene for nye forretningsmuligheter og potensiell ekspansjon.

Leveransene er allerede i gang i Stavanger og Bergen, og er i startfasen i Oslo. Servicegrossistene ser frem til et fruktbart samarbeid med DiningSix, og til å bidra til deres vekst og suksess i årene som kommer.

Kontaktinformasjon: Frode Olsen, salgsdirektør (frode@sg.no) / Mads Christian Nilsen Gribbestad, pressekontakt (mads@sg.no +47 45419671)