Feil, retur og angrerett
Hei!
Nå som du er her regner vi med at du har mottatt et produkt fra oss som enten er skadet eller ikke holder god nok kvalitet, noe vi svært gjerne vil hjelpe deg med å få rettet opp i. Du kan ta kontakt med oss her, så vil vi sørge for at du får et produkt i samsvar med dine forventninger.
Vi registrerer alle tilbakemeldinger fra våre kunder og bruker denne informasjonen til å forbedre oss. Tusen takk for at du hjelper oss med å etablere gode rutiner og å bli en enda bedre versjon av oss selv.
<p>Feil i leveranse eller skade på produkter</p>
<p><a href="/link/ff19ad5ebe8148f5b648d37b174c4e8e.aspx">Jeg har mottatt en erstatningsvare jeg ikke ønsker</a></p>
<p><a href="/link/17a43b94b0d04445809a0d082fa5f072.aspx">Retur og info rundt angrerett</a></p>