Dette nettstedet støtter ikke Internet Explorer 10 eller lavere. Følg denne lenken for å velge en annen nettleser.

Reklamasjon og retur

Reklamasjon og retur

Ved reklamasjon og retur må  avviksskjema fylles ut. Dette er dokumentasjon for dere og for oss som vi må videreformidle til rett avdeling eller leverandør.

Alle reklamasjoner skal meldes inn via avviksskjema i nettbutikken.
All retur skal meldes inn via avviksskjema eller til Haugaland Storhusholdnings ordrekontor.

Avviksskjema fylles ut her

 

Direktenummer til ordrekontor: 52 73 64 66

 

Det er ikke returrett på varer som ikke er forhåndsinnmeldt. 

Vær oppmerksom på at reklamasjonsfristen er 24 timer etter varen er levert/skulle vært levert. Vi har forståelse for at dette kan være utfordrende, men disse betingelsene gjelder for alle våre kunder.


Retur

Ved retur av varer må returårsak begrunnes og godkjennes av ordrekontor. Vi ønsker at det blir oppgitt leveringsdag og salgsordrenummer tilhørende varen.
Om du skal melde inn varer som ikke er levert, skriver du inn datoen produktet skulle vært levert, salgsordrenummer, antall og varenummer.

Frysevarer som har vært av bil, dvs. brutt frysekjede, kan ikke returneres.
Bestillingsvarer kan ikke returneres.
Frukt og grønt kan ikke returneres.

 

All retur skal være klargjort og satt på avtalt sted. 

 

Reklamasjoner

Ved reklamasjon grunnet kvalitetsfeil er det viktig at du fyller ut leveringsdag, antall, varenummer og holdbarhetsdato på varen.
Dersom reklamasjonen omhandler frukt og grønt, transportskade, lekkasje eller andre produktfeil ønsker vi at det lastes opp bilde(r).